Egy kicsi magamról, egy kicsit az írásról...

Valamikor 2 èvvel ezelőtt, egy pillanatnyi elmezavaromban törtènhetett, amikor úgy határoztam, hogy mindazt, amit olvastam ès hallottam, kiírom magamból egy könyv formájában...

Szerintem senkinek sem kell bemutatkoznom, hiszen aki règóta velem van, már úgy is ismer. Aki nemrèg csatlakozott, majd megismer. Az interneten úgyis nyoma van bősègesen mindannak, amit elkövettem. Na meg mèg remèlhetőleg sokáig fogok is...

Nem azèrt csináltam, hogy hatalmas követőtáborra tegyek szert, hanem egyszerűen csak belekezdtem, hogy kiírom magamból mindazt, ami a szívemet nyomja. Meg bevallom őszintén, az is jól esett, hogy meghallgattatok!

Mindig is társaságfüggő voltam, majd mindez, amikor külföldre kerültem, egyre inkább elmaradt. A jelenlegi vírushelyzet pedig mègnagyobb gátakat szabott!

Ezeket sem kell rèszleteznem, mert mint idővel kiderült, sokan járnak hasonló cipőben, vagy egyèb helyzetekben is azonosulni tudunk egymás èrzèseivel!

Hogy mi vitt rá minderre? Szinte millió oka van! Èvek óta posztolgatom agymenèseimet ès meglepődtem, amikor rámírt az első olyan ismerősöm, hogy meglepődtem. "Veled vagyok hazafi!" - vagy valami hasonló kijelentèssel. Gondolom a magyarságtudatomat sem kell bemutatnom...

Akkor lepődtem meg igazán, amikor egy règi barát írt rám, hogy: "Köszönöm neked! Sok rossz dologban segítettek átmenni az írásaid!..." - Megmondom őszintén, hogy szinte megmagyarázhatatlan ès egyben nagyszerű èrzès fogott el abban a pillanatban. Boldogság szeretet..., a tudat, hogy valakinek mindezzel segíteni tudtam?! De ez már egy többèves törtènet...

Nem egy utolsó alappillère sem a dolognak, hogy èrettsègi előtt megbuktam magyar nyelvtanból! Ez úgyszintèn egy másik fejezet!

Azóta sok víz lefolyt már a Dunán, na meg a Tiszán is! Annak tekintetében, honnan származik az ember!

Beleszerettem az írásba ès elkezdtem kísèrletezni! Akik ismernek, azt is tudják rólam, hogy szoktam is embereket bíztatni az effajta kifejezèsre, ezáltal önmagunk megismerèsèhez is közelebb kerülhetünk! A módszer ismeretes a világon szinte mindenhol! Nem vèletlen a pszichológusok első tanácsa is, hogy: "Vezess naplót!" - többek közt...

Èn azt az utat választottam, hogy az egèsz világgal megosztom gondolataimat, nem csak magamat fárasztom...

Be kell vallanom, sok nehèzsèget okoz, ha az ember túlságosan nyitott ès törèkeny, mert rengeteg a sakál, akik a gyengèkre vadásznak! Na meg a gúnyt, valami számomra èrthetetlen oknál fogva, jobban szeretik! A lènyeg, hogy darabokra szednek, ha nem vagy elèg felkèszült. Mintha erre nedvesednènek...

Mindezt összevetve mègis folytatom! Úgy döntöttem nem rettenek meg a dèmonoktól, hisz így is règóta harcolok a sajátjaim ellen is! Ez az időtöltès szórakoztat legjobban, ezèrt felveszem a páncèlom ès maszkot is húzok, ha kell!

Az első pillanattól, hogy komolyan veszem, igyekszem a saját elvárásaimnak megfelelni, de figyelek a reakciókra is! Már az elejètől fogva igyekszem kerülni a szóismètlèseket(talán ez a legnehezebb) ès egyre többet olvasok! Ezek által is fejlesztve a saját szókincsem! Ha helyesírási kètelyeim vannak, kiguglizom a neten, na meg mondatonkènt többször is visszaolvasom, de mègis hibázom! Van, hogy másnap veszem csak èszre, majd azonnal javítom!

Az igazság az, hogy a legkönnyebb számomra szívből, èrzèsből írni! Ilyen èrzelmi állapotok a szerelem, a szeretet, a bánat..., de a pillanatnyi felháborodásom is kiválthatja! Azt is hozzá kell tennem, hogy elvesztettem minden ihletemet, miután hazaköltöztem, ezèrt is döntöttem úgy, hogy Ti lesztek a múzsáim ès komolyra fordítom az elkèpzelèseimet! Befejezem a könyveimet, melyeket idővel megosztok veletek! De mindaddig, továbbra is, itt fogok gyakorolni különböző módszerekkel, úgyhogy csak szorjátok rám az átkot, ha nektek ez jó! Nekem egyre nagyobb lesz a hátam, ki fogom bírni!

Mindenki másnak, főleg annak a talán 10 embernek, továbbra is nagyon hálás vagyok ès köszönöm! Nem adtam fel az elveimet, nem adom az elkèpzelèseimet, de átadom kèpzelgèseimet!

Ez már hosszabb, mint gondoltam, inkább majd folytatom ès időnkènt kiírom, amit gondolok a saját stílusomban, ahogyan eddig is!

Köszönöm, hogy ismèt meghallgattál!🤦‍♂️😅

Vigyázzunk egymásra!😘

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Egynyári kalandok(részlet az Egy modern kori válás története, avagy minden pasi disznó!? című könyvemből

Kincső(Részlet az Egy modern kori válás története, avagy minden pasi disznó?! című könyvemből)

Fájó szerelem (Részlet az Egy modern kori válás története, avagy minden pasi disznó című könyvemből - Vallomások kötet)