Oltass, vagy ne, de engem ne keverj bele!

Mi ez a hülyesèg már megint? Az agyam eldobom!🤦‍♂️

Nem szeretnèm egyik oldal pártját sem fogni, mindenkinek a maga döntèse, hogy mit választ. Már legalábbis amíg van választásunk... De! Hagyjuk már ezt a baromságot, hogy beoltatod magad èrtem! Ha beoltatod magad, az a saját döntèsed ès Önmagadèrt teszed, nem másèrt, de főleg nem èrtem! Ha úgy gondolod, hogy ez jó, hát tedd meg, de ne kend rám! Èn nem vállalok felelősèget mások tetteièrt, de vállalom a sajátjaimat, hát tègy te is így ès ne velem takarozz. Ráadásul, ha oltva vagy, de èn nem, te nem fertőződhetsz meg! Èrted? 

Nagyon köszönöm, de èrtem nem kell aggódni!
 
Ha igazán tenni akarsz èrtem, hát tegyèl az emberisègèrt! Segítsd a szegènyeket, az árvákat, a hajlèktalanokat, az utcára tett állatokat ès mèg sorolhatnám. Így tehetsz èrtem ès a közös jövőnkèrt! Ezeket a megosztásokat szívesen támogatom, de azèrt ne keverjük a szezont a fazonnal! Attól, hogy megkapsz egy oltást, mèg nem leszel világmegmentő! Az èn világomè biztosan nem!

Milyen èrdekes, hogy mennyi jótèt lèlek került elő már megint, de nem most kellene kapálózni! Főleg nem egy ilyen nevetsèges vírussal, melyet már kètszer kihordtam lábon. Bevallom az elsőbe majdnem belepusztultam, de èn mèg az influenzától is haldoklom. A másodikat meg csak a papír igazolja, èn nem igazán èreztem a hatásait. Hozzáteszem minden ismerősöm otthon, orvosság nèlkül gyógyult. Volt, akit jobban megviselt, volt akit kevèsbe. Sajnos sokan szenvedtünk el vesztesègeket is, ezt nem tagadom. De, nèzzünk már egy kicsit körbe a Világban! Hány fajta, számomra is ismeretlen vírus van jelen Afrikában, Dèl-Amerikában ès Ázsiában is? Talán ez ellen kellene tenni valamit! Ott lehetne oltogatni, sőt! Azèrt azt mèg leszögeznèm, ha valaki úgy dönt, hogy elutazik egy ilyen helyre, akkor sem az ott èlők èrdekèben oltatja be magát, hanem azèrt, hogy ne kapjon el valami trópusi vírust, amire nincs felkèszülve az immunrendszere!

Szóval mindezt összegezve: Èrtem nem kell oltatnod! Tedd meg magadèrt, vagy ne tedd, èn nem szólok bele, te se keverj bele engem! Köszönöm!

(Ui.: Valami zseni megint rengeteget keresett egy ilyen idióta kèpkeret megszerkesztèsèvel...🤦‍♂️)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Egynyári kalandok(részlet az Egy modern kori válás története, avagy minden pasi disznó!? című könyvemből

Kincső(Részlet az Egy modern kori válás története, avagy minden pasi disznó?! című könyvemből)

Fájó szerelem (Részlet az Egy modern kori válás története, avagy minden pasi disznó című könyvemből - Vallomások kötet)