2 nap chatoperátorként, avagy a szégyen küszöbén

Örök életemben kerestem a lehetőségeket, melyekkel gyorsan, illetve könnyedén lehet meggazdagodni. Mint látjátok, mindezidáig ez nem sikerült. Hazatérésem után történt nem sokkal, hogy rátaláltam egy internetes állásra. Informatikus révén, ez lett volna a legjobb megoldás számomra, hogy találok egy online állást, miközben felépíthetem a saját gazdaságomat. Szóval nem is tartott sok ideig, mire találtam egy olyan otthon végezhető munkát, amelyhez nem kellett más, csak egy számítógép, meg némi írástudás. Az állás már a hírdetésben is 18 plusszosnak volt meghirdetve, de ez még nem rettentett el. Különben is már a 34-et, vagy '5-öt tapostam akkor. Így hát gyorsan megpályáztam. Nem telt bele sok idő és már a videóinterjúnál tartottunk. Egy rövid beszélgetés után, már át is küldték az oktató anyagot, majd kezdhettem is, amint felkészültem. Kár is lenne kertelnem, a munka arról szólt, hogy üzenetekre válaszoljak különböző párkereső oldalak előfizetői számára. Ráadásul a cég üzemeltetői által kreált hamis személyiségek bőrébe bújva. Őszintén mondom, hogy nagyon zavart a dolog, de mint tudjuk, a pénz az nagy úr. Így hát egyből bele is kezdtem a dologba. Kaptam egy internet címet, majd nevet és jelszót a belépéshez, ahol máris jöttek a megválaszolandó üzenetek. Akkor sikerült ismét, már sokadjára kiábrándulnom az emberiségből, látván, hogy mennyi szemérmetlen bunkó férfi él e földön. Meg is értettem egyből, mi az a sok felháborodás a nők részéről... Rögtön enyhült is egy kicsit a lelkiismeretem, mert az ilyenek megérdemlik, hogy jól megszivassák őket - gondoltam. Míg nem jött egy-egy olyan ember, akikkel nem hogy sikerült együttéreznem, teljesen azonosultam a problémáikkal. Talán 4 órát dolgoztam összesen, azt is 2 nap leforgása alatt, amikor szembe kerültem egy nagyapám korabeli özvegy emberrel, aki egyszerűen hihetetlennek tartotta, mégis csodálatosnak vélte felfedezni a találkozásunkat. Na abban a pillanatban hagytam abba az üzenetek írását. Később még kaptam 1-2 felszólítást a cégtől, hogy aktiváljam magamat, illetve adjam meg a számlaszámomat a kifizetéshez, melyekre végül csak annyit válaszoltam, hogy erkölcstelen szarházi dolog, amit művelnek, mert szerencsétlentlen emberek megtévesztéséből húznak hasznot. Ennek már több, mint 2 éve, de azóta sem kaptam választ.

Komolyan mondom, sok szart megéltem már életem során, de ez egy olyan dolog volt, amivel egyáltalán nem tudtam azonosulni. Azt is bevallom, volt olyan, amikor én voltam ilyen oldal előfizetője, ahol több, mint 1200 megkeresésem volt. Jajj de nagy volt az arcom. Erre kiderült, hogy mind kamu volt. Valószínűleg szőrös, dagadt chipszabáló férfiakkal beszélgettem én is havi x ezer forintért, miközben csak jól akartam érezni magam egy hölgy társaságában. A jó hír, hogy ti legalább egy nagyon sármos középkorú férfival beszélgettetek ahelyett!😉🤣🤣🤣🤢

Szóval kedves férfitársaim! Nagyon figyeljetek, hol és milyen oldalon fizettek elő! Ha a csaj csak az időt húzza és folyamatosan beszéltetni próbál, ahelyett hogy találkoznátok. Ráadásul busás összegeket fizettek a creditekért. Nem utolsó sorban minden üzenete 120 karakter fölött van, mert persze úgy fizetnek... Akkor azt kell, hogy mondjam, hogy mindannyian csúnyán át vagytok verve! Úgy, ahogy én is át voltam és úgy, ahogyan én is át verthettem volna másokat, nem mondom, nagyon jó pénzért, de mégis inkább ember maradtam...

Ezt eddig kihagytam az önéletrajzomból.




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Egynyári kalandok(részlet az Egy modern kori válás története, avagy minden pasi disznó!? című könyvemből

Kincső(Részlet az Egy modern kori válás története, avagy minden pasi disznó?! című könyvemből)

Fájó szerelem (Részlet az Egy modern kori válás története, avagy minden pasi disznó című könyvemből - Vallomások kötet)