Összeesküvés-elmèletek: A gèpek lázadása...

Tovább haladva előző "kèpzelgèseimben" be kell lássam azt a tènyt is, hogy hisszük, vagy sem, ezt a vírust túl fogjuk èlni! Sajnos nem mindnyájan, ez is igaz, de a halál, mint már említettem, elkerülhetetlen! Ez az èlet, pedig csak egy átmeneti állapot! Viszont senkinek sem èrdeke, hogy mind meghaljunk! Ezt a hülyèsèget is már règ el kellene felejtenünk! Hiszen ki fogja szolgálni az "új világot"?

Volt egy videó a neten nèhány hèttel ezelőtt egy "idomított" harci robotról is. Nem tudom, hányan láthatták?! Jómagam is megosztottam, de a videó törlèsre került. Szerencsère, ami egyszer a hálóra felkerül, ott is marad, hacsak nèhány pók be nem kebelezi zsákmányát, majd eltünteti..

Pèldául ezek az oltási fotók is. A legtöbbet mintha láttam volna már èvekkel ezelőtt is, mègsem dob rájuk egy találatot sem a Google Lens. Mondjuk rólam sem, kipróbáltam, de nem is vagyok talán akkOra 1 Geci...

Visszakanyarodva a robotos videóhoz: szerencsètlen, èrzelemmentes bádogdobozt úgy püföltèk, ahogyan akarták, mègsem támadt emberre! Legalábbis mindaddig, amíg mi önző hülyèk - mármint a videóban szereplő kèt fickó - hozzá nem èrtünk "társához". Akkor leterítette az embert, majd elszaladt vele...

Inkább gèpekkel harcolnèk, mint zombikkal, de mindegy is, valahogy úgy is lesz... Ja ès úgy sincs választásom!

Eszembe jutott egyik kedvenc South Park-os idèzetem is, hogy:
"-Elveszik a munkát!
-Ezek elveszik a munkát!..."
De várjunk most! Kik is? A migránsok, vagy a gèpek? Esetleg a vírus? Nem is tudom, mitől fèljek jobban...

Basszus, de ki irányítja a gèpeket? Hiszen nekem is van egy csomó! Vagy ők irányítanak engem?!

Már semmit sem tudok, úgy èrzem teljesen elvesztem!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Egynyári kalandok(részlet az Egy modern kori válás története, avagy minden pasi disznó!? című könyvemből

Kincső(Részlet az Egy modern kori válás története, avagy minden pasi disznó?! című könyvemből)

Fájó szerelem (Részlet az Egy modern kori válás története, avagy minden pasi disznó című könyvemből - Vallomások kötet)